Nedetid ved overgang til nytt sak- og arkivsystem

Vi er i gang med å bytte sak- og arkivsystem. I løpet av 19. -20. mars avsluttes gamle systemer og dette fører til at blant annet postlister, bestilling av innsyn, digitale skjemaer og politiske møter/møtedokumenter vil være midlertidig utilgjengelige på vårt nettsted. Vi beklager ulempene dette medfører!

Vi jobber så fort vi kan med å få på plass nytt system og forventer at alt skal fungere som normalt igjen i løpet av uke 13.  Hvis noe haster, ta kontakt med tjenesten det gjelder eller kontakt oss her.

 

Plan, bygg og eiendom

Mulige forsinkelser i saksbehandlingen
Plan- og byggesak bytter nå saksbehandlingssystem for å gjøre saksbehandlingen mer effektiv. For at systemet skal fungere best mulig trenger saksbehandlerne tid til opplæring og tilpassing av rutiner. I perioden frem til mai vil det derfor kunne oppstå forsinkelser i behandlingen av saker. Vi forstår at det kan oppleves krevende og beklager ulempene det medfører. Les mer om hvordan vi jobber for å forbedre søkeropplevelsen her.

Plan, bygg og eiendom