Bli med å skape julestemning på Tangen!

Lørdag 30. november 2024 tennes juletreet på Tangen torg, og området forvandles til et julemarked fylt med julestemning og flotte boder. Tradisjonen tro inviterer vi kreative sjeler, lag, foreninger og innbyggere i alle aldre til å bli med på festen. Arrangementet er et samarbeid med Nesodden kommune, Tangen Senter og lokal frivillighet. La oss sammen skape en magisk dag på Tangen!

Juletre med lys på et torg - Klikk for stort bilde Nesodden kommune

Nå kan du reservere din markedsbod

Er du en av dem som lager delikatesser, strikkede ullsokker, håndlagde smykker, julepynt, kunstverk, eller noe annet unikt? Eller tilhører du en forening eller ideell organisasjon som har produkter eller en sak du vil fremme? Da er dette din mulighet til å presentere deg for resten av Nesodden - og samtidig bidra til julestemningen.

Har du en idé om en markedsbod, eller er du allerede godt i gang med produksjonen? Ta kontakt nå og sikre deg din plass på julemarkedet, vi gleder oss til å se hva du har å tilby!

Utdeling av årets priser – og nissebesøk!

Tradisjonen tro blir det også utdeling av kommunens priser: Årets kulturpris, Årets idrettspris, Tilgjengelighetsprisen og Årets nesodding. Nissen kommer også på besøk, og vi lover julestemning for store og små.

Kontaktinformajon

Har du spørsmål eller vil du booke en markedsbod, ta kontakt med Merete Rinde.
E-post: mereterinde@gmail.com
Mobil: 911 46 134

Informasjon om markedsboder og priser kommer snart, så følg arrangementet i Friskus: Friskus - Julemarked og Julegrantenning 2024 - Arrangement