Fagerstrand ungdomshus åpner igjen

Parlamentet åpner tirsdag 27. august og ønsker ungdommen velkommen.

Fagerstrand Ungdomshus, Parlamentet er en møteplass for ungdom som ligger i Kløftaveien på Fagerstrand, like ved Myklerud skole. Ungdomshuset er et sted hvor ungdom kan samles i trygge omgivelser for å delta i varierte aktiviteter og være sosiale med venner, samt oppleve mestring på mange områder.

I sommer har det vært dugnad, huset er ryddet og vasket, og i disse dager gjøres siste del av planlegging for åpning. Tirsdag 27. august kl. 17:00 blir det «Back to school» stemning på Parlamentet. Ungdomshuset kan tilby et kjøkken der man kan lage mat sammen, biljardbord for litt avslappet moro, TV-spill, PC-er for gaming, bordtennis og disco-arena for musikk og dans. En scene finner du også, for de som liker å uttrykke seg gjennom musikk eller teater. Et fullverdig musikkstudio finnes i nabobygget, med øvingslokaler for den som vil prøve seg på de åpne studiodagene for digital musikkproduksjon. Ungdomshuset fungerer også som arena for ulike ungdomsarrangementer og happenings gjennom året.

Høsten 2024 holder Fagerstrand ungdomshus, Parlamentet åpent tirsdager kl. 17.00 til 20.00 og fredager fra kl. 17.00 til 21.00.

Vi ønsker alle ungdommer velkommen til å oppleve fellesskap, og ha det gøy sammen hos oss!

Fire smilende ungdomsarbeidere foran biljardbordet  - Klikk for stort bildeUngdomsarbeiderne fra v. Eivind Stowner Lid, Bahaa Aldeen Ghazal, Sol Bermudaz Qvortorp og Anas Ghzal er klare for å ta imot ungdommene. Nesodden kommune

Følg med på arrangøren og alt som skjer av aktiviteter i Friskus.

Følg Parlamentet på Instagram

Kontaktinformasjon:

Steinar Dahlen, virksomhetsleder Kultur og frivillighet: steinar.dahlen@nesodden.kommune.no

Anette Isachsen, spesialkonsulent Kultur og frivillighet: anette.isachsen@nesodden.kommune.no