Nå kan du nominere kandidater til kommunens prisutdeling

Lørdag 30. november 2024 inviterer Nesodden kommune til det årlige julemarkedet på Tangen, med julegrantenning og aktiviteter for store og små. Her vil vi i samarbeid med Nesodden Folkeopplysningsråd dele ut prisene «Årets kulturpris», «Årets idrettspris», «Årets nesodding» og «Tilgjengelighetsprisen».

Nesodden kommune ønsker å være en aktiv støttespiller for lokalsamfunnet når det gjelder frivillighet, kultur-, idretts- og organisasjonsliv. Prisene «Årets kulturpris», «Årets idrettspris» og «Årets nesodding» tildeles lag, foreninger eller enkeltpersoner som har gjort en usedvanlig innsats innenfor disse områdene, og som har bidratt til å gjøre Nesodden til et mer levende og positivt lokalsamfunn.

«Tilgjengelighetsprisens» setter fokus på arbeidet for økt tilgjengelighet for mennesker med nedsatt funksjonsevne. Denne prisen går til noen som har lyktes særlig godt med å fjerne samfunnsskapte barrierer. Målet er at prisen skal inspirere til holdningsendringer og praksis som gjør Nesodden mer inkluderende for alle.

Mer informasjon om årets julemarked og julegrantenning den 30. november finner du i arrangementet i Friskus:

Friskus - Julemarked og Julegrantenning 2024 - Arrangement

Send oss ditt forslag!

Har du noen i tankene som fortjener anerkjennelse for sitt engasjement og innsats? Både enkeltpersoner, lag og foreninger kan være mottakere av prisene, samt nominere kandidater. Send oss ditt forslag, og bli med på å løfte frem de som gjør Nesodden til et enda bedre sted å bo!

Fyll ut skjema under for å nominere din kandidat. Fristen er 1. november 2024.

Nominasjon - Årets kulturpris

Nominasjon - Årets idrettspris